a احمد شاملو

TopVaria

موسیقی کامپیوتر اینترنت مذهبی کتاب و سرگرمی عـکس و لینک و ....

 

با درودی به خانه می آیی و


با بدرودی


خانه را ترک می گویی


ای سازنده!


لحظه ی ِ عمر ِ من


به جز فاصله یِ میان


این درود و بدرود نیست:


این آن لحظه ی ِ واقعی ست


که لحظه ی ِ دیگر را انتظار می کشد.


نوسانی در لنگر ساعت است


که لنگر را با نوسانی


دیگر به کار می کشد.


گامی است پیش از گامی دیگر


که جاده را بیدار می کند.


تداومی است که زمان مرا می سازد


لحظه ای است که عمر ِ مرا سرشار می کند.


نوشته شده در 2 / 3 / 1391برچسب:,ساعت توسط علی معرفتی|


آخرين مطالب
» احمد شاملو
» دانلود آهنگ جديد و فوق العاده و بي نظير مجيد خراطها (سلطان احساس )با نام قايق
» نامه ای از طرف خدا
» حرفهای قبل و بعد از ازدواج!
» كي اومده به جاي من
» زن زيرك
» روزی روزگاری ......
» کل کل جالب و خواندنی دوتا شاعر در مورد مرد و زن!!!!!
» بهار من سلام
» دلم.....
» جهنم سرگردان
» دل من
» باز شب شد چقدر تنهایم
» نیایش
» عصر یک جمعه دلگیر
» به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام)
» خدا هست
» آلبوم منحصر به فرد کشتی نوح
» چند تایی از شوخی باحال Google در جستجو کردن
» عاشقم کن با صدای بابک جهانبخش


Design By : Pichak